دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد با گذر امواج بارشی کم‌دامنه از روی استان، از ظهر فردا ( چهارشنبه) تا ابتدای روز پنجشنبه افزایش ناپایداری‌ها و بارش پراکنده باران بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، زهرا راستگو روز سه شنبه اظهار کرد: همچنین طی امروز تا فردا ظهر غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار است.
وی افزود: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته بعد، به‌سبب وزش باد شمال غربی، سواحل استان به‌ویژه سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: دمای هوا نیز از روز جمعه کاهش نسبی خواهد داشت.

BARESH BARAN
وی تصریح کرد: بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان در استان بوشهر کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود.
راستگو ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، در مناطق شمالی بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی گفت: همچنین ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در فراساحل شمالی گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر پیش بینی شده است.
راستگو افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۰، مد اول ساعت ۰۹:۱۵، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۰ خواهد بود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group