جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر از تعیین تکلیف ۳ هزار پرونده اموال تملیکی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سیدعلی عسکری مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام تعیین تکلیف بیش از سه هزار پرونده در سال گذشته، اظهار داشت: اموال تملیکی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ با عملکرد چشم‌گیر در راستای اهداف سازمان از جمله فروش، اعاده، استرداد و جلوگیری از تضییع بیت‌المال رکوردهای چشمگیر مختلفی نسبت به سال‌های گذشته در کشور داشته است.

وی افزود: این اداره کل با حمایت و توجه ویژه مدیران سازمان از جمله مدیرعامل موفق به خرید انبار بزرگ مرکزی به متراژ ۱۷ هزار مترمربع شد و با تجهیز و انتقال کالاهای در اختیار به انبار ملکی، از پرداخت هزینه جهت اجاره انبار جلوگیری کرد.

عسکری با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان اموال تملیکی بوشهر، از فروش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال، ۷هزار ۶۰۰ میلیارد ریال استرداد و هزار و ۲۸۰میلیارد ریال اعاده کالا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر بیان کرد: از ورود به چرخه مصرف و امحا بیش از ۶۲۷ میلیارد ریال کالاهای فاقد مجوز مصرف، تاریخ گذشته و غیرمجاز با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، غذا و دارو و دادستانی در سال گذشته جلوگیری شد.

وی با اشاره به بازدیدهای مداوم و موثر مسؤولان قضایی، دادستانی و بازرسی استان، مسؤولان قوه قضاییه و دادستانی کشور و همچنین سفرهای پی‌درپی مدیر عامل، معاونین و مسؤولان سازمان اموال تملیکی در کنار زحمات کارکنان این اداره کل در سال ۱۴۰۲ را از عوامل مهم موفقیت و عملکرد فوق‌العاده این اداره کل دانست.

عسکری از زحمات مسؤولان مربوطه در همراهی، رفع موانع و پیگیری‌های مربوطه در روند تعیین تکلیف پرونده‌های در اختیار تشکر کرد.
اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ ضمن شرکت در طرح‌های محرومیت‌زدایی سراسری از جمله دو دوره طرح نسیم مهربانی آموزش و پرورش و تمامی مزایده‌های سراسری و فوق‌العاده سازمان اموال تملیکی از رکوردداران میزان تعیین تکلیف کالا و پرونده‌های در اختیار در سطح کشور بوده و به گفته مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان بوشهر، با آغاز سال ۱۴۰۳ با راه‌اندازی حراج خرده‌فروشی مطابق دستورالعمل سازمان، به منظور مشارکت و دسترسی همه مردم نسبت به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا از این سازمان و همچنین تکمیل روند تجهیز انبارها از جمله بخش سردخانه به منظور نگهداری کالاهای سریع‌الفساد و قفسه‌بندی جهت نگهداری اصولی کالا، کلیه اهداف پیش‌بینی شده توسط اموال تملیکی بوشهر محقق خواهد شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group