جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در ساعاتی از وقت فردا و روز دوشنبه با فعالیت سامانه ناپایدار جو در سطح استان و روی دریا، در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، به‌صورت پراکنده، وقوع بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، " زهرا راستگو " روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از ظهر فردا تا پایان هفته در برخی از ساعات با افزایش سرعت باد، سواحل و فراساحل استان، به‌ویژه مناطق شمالی و مرکزی متلاطم خواهند بود.

وی افزود: نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی هفته جاری، دمای هوا به‌طور نسبی افزایش خواهد یافت.

راستگو ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و از فردا افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد امروز متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت، از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ و در فراساحل شمالی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو تصریح کرد: همچنین ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر ، از ظهر فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۳۱، مد اول ساعت ۰۷:۴۸، جزر دوم ساعت ۱۳:۱۶ و مد دوم ساعت ۱۹:۲۵ خواهد بود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group