جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۹۰۰ بیمار از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه امسال جهت دریافت خدمات درمانی و تشخیصی به اورژانس بیمارستان شهید صادق گنجی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، امین آزادفر روز شنبه اظهار داشت: از این تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان، ۲۹۱ بیمار با تشخیص پزشکان معالج جهت بستری به بخش‌های مختلف بستری بیمارستان منتقل و تحت درمان‌های تخصصی‌تر قرار گرفتند.
وی افزود: در ایام تعطیلات ۱۲۶ بیمار قلبی و عروقی به اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان مراجعه و پس از انجام اقدامات تشخیصی اعم از نوار قلب و اکو کاردیوگرافی تحت مداوا قرار گرفتند.

bimarestan ganji
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان تصریح کرد: تعداد ۳۸ بیمار بدحال که به اقدامات نجات دهنده و احیا قلبی عروقی نیاز داشتند نیز توسط پرسنل و پزشکان اورژانس بیمارستان اقدامات و خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.
آزادفر ضمن اشاره به خدمات سرپایی ارائه شده در بیمارستان گفت: درمانگاه عمومی بیمارستان شهید گنجی در مدت ایام تعطیلات نوروزی به شکل شبانه روزی فعال بوده و خدمات درمانی را به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه کردند.
وی ادامه داد: آمار خدمات ارائه شده در مدت تعطیلات نوروزی به مراجعین و بیماران در درمانگاه عمومی شامل یک‌هزار و ۹۵۰ ویزیت پزشک عمومی، ۷۷۰ خدمات کوچک شامل وصل سرم، تزریقات عضلانی و وریدی، پانسمان و همچنین تعداد ۷۸ نوار قلب بوده است.
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان عنوان کرد: در مدت تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی منسجم، صحیح و انجام اقدامات بهینه که قبل از تعطیلات توسط تیم مدیریتی بیمارستان انجام شده بود، مشکل خاصی جهت ارائه خدمات درمانی وجود نداشت./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group