سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

رئیس پلیس راه استان بوشهر از ممنوعیت تردد ناوگان باری در روز سیزدهم فروردین خبر داد و گفت: طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها از ۲۴ اسفند آغاز شد و تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ صادق مزارعی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در طرح نوروزی پلیس، برای ناوگان باری از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ محدودیت ترافیکی اعمال شده و در روز سیزدهم فروردین نیز این محدودیت تردد در تمامی محور‌های اصلی و فرعی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا دوازدهم فروردین ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو از محور‌های ورودی به استان بوشهر آمده اند، افزود: بیشترین حجم تردد مربوط به محور‌های دالکی – کنارتخته و محور بوشهر- گناوه و دیلم بوده است.

navgan bari
رئیس پلیس راه استان بوشهر عنوان کرد: آمار تصادفات درنوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشته است که امیدواریم این روند کاهشی تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.
مزارعی در ادامه خستگی، خواب آلودگی و سرعت و سبقت غیر مجاز را از علل تصادفات عنوان کرد و از رانندگان خواست، در روز‌های پایانی تعطیلات با توجه به حجم ترافیک در جاده‌ها، با صبر و آرامش رانندگی کنند.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group