دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرماندار دشتستان با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک‌هزار پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتستان افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری شد گفت: این طرح‌ها با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرها و روستاهای دشتستان افتتاح شده است.

به گزارش دیارجنوب ، احمد بنافی ظهر امروز در نشست با مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات شبانکاره با تبریک سال 1403 و ایام ماه مبارک رمضان، خواستار وحدت و همدلی با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب در جهش تولید با مشارکت مردم شد.

وی به بیان اینکه در انتخابات 11 اسفند هیچ مشکلی در دشتستان گزارش نشد افزود: با توجه به نام‌گذاری سال 1403 توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید و با مشارکت مردم تحقق و عملیاتی شدن این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

فرماندار دشتستان با اشاره به توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان گفت: در سال گذشته بیش از یک‌هزار پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتستان افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری شد.

بنافی با بیان اینکه در دهه فجر 624 طرح و در هفته دولت هم بیش از 300 پروژه افتتاح شد، بیان کرد: این طرح‌ها با بیش از 10 هزار میلیارد تومان در شهرها و روستاهای دشتستان افتتاح شده است.

وی به شعار سال نو اشاره کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری در انتخاب شعارهای با محوریت اقتصادی بیانگر اهمیت مسئله اقتصاد و رونق بخشی به آن در کشور و مردمی سازی اقتصاد و سپردن امر تولید به مردم است که می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی باشد.

فرماندار دشتستان مشارکت مردم در امور مختلف اقتصادی، تولیدی، ایجاد اشتغال را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مردم با مشارکت در اقتصاد در کنار جهش تولید به تقویت تولید ملی نیز کمک کرده و در توسعه اشتغال نیز سهم عمده‌ای خواهند داشت و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید مستمر دارند.

بخشدار نیز از آمادگی این بخش به منظور اسکان از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: بیش از 50 کلاس درس و سالن‌های ورزشی آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

حجت الاسلام پردل؛ امام جمعه شبانکاره نیز به نامگذاری سال نو بنام جهش تولید و با مشارکت مردم از حضور مردم در صحنه‌های مختلف تشکر کرد و افزود: اگر می‌خواهید مشارکت کشور کاهش یابد باید مردم وارد صحنه شوند و در راستای خدمت به مردم گام برداریم./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group