دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: در ۱۱ ماه سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای بدون دهیاری و عشایر این استان واریز شده است.

به گزارش دیارجنوب ، محمد جواد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه‌های عمران و خدمات شهری، روستایی و مناطق عشایری استان بوشهر افزایش قابل توجهی یافته است، افزود: در 11 ماه سال گذشته 2 هزار و 775 میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده به حساب 40 شهرداری استان بوشهر برای توسعه عمران و خدمات شهری واریز شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت این 11 ماه، 924 میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان بوشهر از محل اعتبارات ارزش افزوده برای عمران روستایی پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی روستاهای بدون دهیاری هم به حساب فرمانداری‌های آنها واریز شده است، بیان کرد: اعتبارات عمرانی این روستاها از محل ارزش افزوده 64 میلیارد تومان به فرمانداری‌های مورد نظر تخصیص داده شد.

وی گفت: برای توسعه زیرساخت‌های مناطق عشایری استان بوشهر نیز از محل اعتبارات یاد شده بیش از 33.2 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رستمی با اشاره به مجموع پرداختی‌ها از محل اعتبارات ارزش افزوده یادآور شد: در 11 ماه سال گذشته 3 هزار و 800 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای بدون دهیاری و عشایر این استان واریز شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group