يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت ۱۴۱ شناور در طرح گردشگری دریایی نوروزی استان صادر شده است گفت: تمام زیرساخت‌های ایمنی و نجات دریایی فراهم شده است.

به گزارش دیارجنوب ، محمد شکیبی نسب ظهر امروز در بازدید مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر با بیان اینکه در طرح گردشگری دریایی ایام نوروز اقدامات لازم در عرصه ایمنی و نجات دریایی انجام شده است، افزود: با هدف افزایش ایمنی تردد دریایی 700 جلیقه نجات تأمین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برای ایام تعطیلی نوروز 7 شناور امدادی ناجی فعالیت می‌کنند، گفت: همچنین 11 فروند شناور همیار ناجی و 13 شناور آتشخوار آماده‌باش هستند تا در صورت حادثه در اسرع وقت خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از صدور مجوز فعالیت 144 شناور برای طرح گردشگری دریایی در سواحل استان خبر داد و بیان کرد: 130 قایق و 11 موتور لنج سنتی در طرح گردشگری دریایی و ساحلی در ایام نوروز فعالیت می‌کنند.

شکیبی نسب ادامه داد: در قالب طرح گردشگری دریایی نوروزی استان بوشهر همچنین نسبت به نصب 25 واچ بویه در سواحل بنادر گردشگرپذیر استان اقدام شده است.

وی با اشاره به توسعه طرح‌های گردشگری دریایی بیان کرد: برای تعطیلات نوروزی همچنین مجوز فعالیت 30 جت اسکی در بنادر بوشهر، گناوه و کنگان صادر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 25 هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر استفاده کردند.

شکیبی نسب افزود: با توجه به پیش‌بینی تمام تدابیر لازم انتظار می‌رود هم‌وطنان و به‌ویژه هم استانی در قالب طرح گردشگری دریایی روزهای خوش و خاطره‌انگیز در سواحل استان سپری کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group