دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از افزایش دو درصدی دستگیری سارقین در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در مصاحبه با خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشتند با تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس استان و مشارکت و همراهی و همکاری شهروندان خوشبختانه کشفیات جرایم سرقت در اسفندماه در استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد و افزایش بالای صد درصدی داشته و منتج به کاهش بیست درصدی وقوع جرایم سرقت در این ماه در مقایسه با مدت مشابه درسال گذشته. شده است.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کردند در این بازه زمانی با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق پلیس آگاهی و دوایر تجسس ضمن افزایش دو درصدی در دستگیری سارقین خوشبختانه نسبت کشف به وقوع 45 درصد بدست آمده و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای استان اثربخش بوده است.

سرهنگ سهرابی افزودند باوجود همه این اقدامات و تلاش ها همچنان وقوع سرقت منزل و موتور و اماکن و. احشام و سرقت و قطعات و لوازم داخل خودرو و سرقت موبایل در استان دارای فراوانی در وقوع بوده و همکاری بیشتر شهروندان و مسافرین نوروزی در خود مراقبتی و رعایت توصیه ها و نکات ایمنی و مراقبت از اموال خود در این ایام مورد نیاز مبرم است.

پلیس استان ماموریت پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت را در تعطیلات نوروز با همکاری مردم و مسافرین با جدیت بیشتر دنبال خواهدکرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group