جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به منظور رشد تولید به بنگاه‌های اقتصادی در استان بوشهر خبرداد.

به گزارش دیارجنوب ، مهدی صفوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان بوشهر، طی یکسال گذشته در مجموع هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان انواع تسهیلات نظیر طرح تبصره ۱۶، طرح رونق تولید، طرح تبصره ۱۸، راه اندازی مشاغل خانگی، مصوبات سفر و احیا واحدهای صنعتی راکد از طریق بانک‌های عامل در استان بوشهر پرداخت شده است.

صفوی با اشاره به اولویت قرار دادن حمایت از بنگاه‌های تولیدی در استان عنوان کرد: طی سال جاری برای پنج هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی در حوزه صنعت، معدن، تجارت و همچنین مشاغل خانگی در زمینه‌های مختلف کسب و کار، تسهیلات لازم از طریق بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: در راستای اقدامات متعدد حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، برگزاری جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی با حضور مسؤولان اجرایی مرتبط، تشکیل نشست‌های ویژه برای هر بنگاه تولیدی مشکل دار با حضور مسؤولان استانی و کشوری و سایر موارد به منظور فعال کردن واحدهای راکد، ایجاد و توسعه واحد تولیدی، راه اندازی کسب و کار در حوزه مشاغل خانگی انجام گرفته است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group