پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: عملیات اصلاح و نوسازی شبکه‌های آبرسانی و نوسازی شبکه فرسوده انشعابات در مجموع با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.‌

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی بیان کرد: همچنین عملیات مهندسی مجدد ۵ ایستگاه پمپاژ در شهر و روستا‌های استان بوشهر با هدف ارتقاء و پایداری آب شرب به مشترکین در تابستان ۱۴۰۳ در حال انجام است.

وی ادامه داد: با گرم شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن استان به پیک بار مصرف آب در تابستان پروژه‌های این حوزه با جدیت و تلاشی دو چندان در دست اقدام است.

عالی یادآور شد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه‌های طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که در یک سال اخیر وضعیت آبرسانی شمار قابل توجهی از روستا‌های استان را بهبود بخشیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: امید است با تمهیدات اندیشیده شده استان در عبور از پیک بار تابستان آینده همانند سال گذشته روند پایدار و مطلوبی را طی کند.

عالی اظهار داشت: در ماه‌های اخیر چندین آب شیرین کن استان بوشهر وارد مدار شده که پیش بینی می‌شود این ظرفیت به افزایش پایداری آب مشترکان کمک شایانی کند.

وی افزود: با تمام برنامه‌های پیش بینی شده برای رفع تنش آبی در استان نیاز است به فراخور کاهش نزولات جوی در سال جاری، هم استانی‌ها باید نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group