جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

استاندار بوشهر از رشد ۴۱ درصدی واریز اعتبارات ارزش افزوده در سال جاری تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مناطق عشایری استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش دیارجنوب ، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست با مسؤولان استان بوشهر، اظهار داشت: با پیگیری‌های مکرر و اقدامات صورت گرفته، تخصیص اعتبارات ارزش افزوده در سال جاری در استان بوشهر رشد محسوسی داشته که نتیجه آن در توسعه و عمران و آبادانی شهرها و روستاها متبلور می‌شود.

وی از رشد ۴۱ درصدی واریز اعتبارات ارزش افزوده در سال جاری تا پایان بهمن ماه خبر داد و افزود: در مجموع تاکنون سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مناطق عشایری استان بوشهر پرداخت شده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان ارزش افزوده تاکنون به شهرداری‌های استان بوشهر در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر پرداخت شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: بیش از ۹۳۰ میلیارد تومان نیز به دهیاری‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

وی در ارتباط با پرداخت ارزش افزوده به روستاهای فاقد دهیاری و همچنین مناطق عشایری، گفت: ۶۴ میلیارد تومان به روستاهای فاقد دهیاری و ۳۳ میلیارد تومان نیز به روستاهای مناطق عشایری استان پرداخت شده است.

استاندار بوشهر ابراز کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف استان بوشهر بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group