جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: یکی از نقص‌های مراکز علمی استان که‌ همواره مورد تقاضا، تأکید و خواست مسوولان و دانشجویان است، خوابگاه‌های متأهلی است.

به گزارش دیارجنوب ، محمد مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر عصر امروز در جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با موضوع تجزیه و تحلیل حسابرسی سال ۹۷ واحدها و مراکز دانشگاهی استان، اظهار داشت: حسابرسی‌های مستقل ضمن رفع مغایرت‌ها، باعث بهبود امور می‌شوند.

وی افزود: در موارد مطروحه، ابهاماتی بیان شده که باید اصولی و اساسی و نه به‌صورت مشروط رفع شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: یکی از نقص‌های مراکز علمی استان که‌ همواره مورد تقاضا، تأکید و خواست مسوولان و دانشجویان است، خوابگاه‌های متأهلی است.

وی عنوان کرد: تسهیلات اهدایی و بودجه‌های اختصاصی در این خصوص، کمتر از هزینه‌ها است و بر این اساس دانشگاه‌ها را با این مورد دچار چالش کرده است.

مدرسی با بیان اینکه توسعه مشترک خوابگاه‌های متأهلی با مشارکت تمامی دانشگاه در هر استان و شهر می‌تواند یک رویکرد کلی در کشور باشد، خاطرنشان کرد: این مهم می‌تواند به‌صورت خاص در بوشهر اجرایی شود.وی افزود: این اقدام می‌تواند گام اثربخشی در لبیک به فرامین رهبری و در راستای اقدامات دولت در مسئله جوانی جمعیت باشد./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group