جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

استاندار بوشهر با بیان اینکه مجتمع بندری نگین یکی از ظرفیت‌های مهم بوشهر در راستای رونق تجارت است، گفت: اکنون تردد کشتی‌های تجاری و ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری نگین بوشهر فراهم شد که پویایی و رونق بندر را به دنبال دارد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده در بازدید از طرح‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم این استان در عرصه تجارت دریایی است اظهار داشت: بندر بوشهر از دیرباز به‌عنوان دروازه تجارت ایران محسوب می‌شد که نقش مهم بندر بوشهر در این عرصه را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری بوشهر در مجتمع نگین گفت: این مجتمع بندری از ظرفیت‌های مهمی برای تردد کشتی‌های پهن پیکر در بخش‌های مختلف فراهم کرده است.
استاندار بوشهر با اشاره به ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری بوشهر تصریح کرد: آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری نگین این مجموعه‌ها را در مسیر رونق روزافزون قرار داده است.

ostandar j mohamadi
محمدی‌زاده رونق و پویایی بندر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مجتمع بندری نگین نقش مهمی در رونق بیش از پیش بندر بوشهر را فراهم کرده است.
وی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد دریا محور اضافه کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب طرح‌های مهمی در این حوزه تدوین و عملیاتی شده که اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این عرصه نقش مهمی ایفا می‌کند.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group