جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرماندار دشتستان بابیان اینکه ۱۸۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان واجد شرایط رأی هستند گفت : ۳هزار و ۶۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی و پشتیبانی برگزاری انتخابات را در شهرستان دشتستان بر عهده‌دارند.

به گزارش دیارجنوب ، فرماندار دشتستان در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بابیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یک اصل و نماز تعیین سرنوشت است اظهار داشت: تعیین سرنوشت یک اصل پسندیده و یادگار امام راحل است که از طریق صندوق‌ها و آراء مردم محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه امروزه این راه در سیاست به همت امام راحل ادامه خواهد داشت اضافه کرد: در آستانه یک حماسه بزرگ هستیم که با حضور مردم و پشتیبانی مسئولان به نتیجه خواهد رسید.
بنافی از مسئولین خواست تا در راستای دعوت از مردم در انتخابات تبیین کنیم ابراز داشت: هیچ‌کس مثل مسئولین نمی‌تواند این امر را روشنگری و تبیین کند و به مردم منعکس کند.
وی حضور در انتخابات را به معنای پشتوانه انقلاب ، دولت و مسئولین در همه سطوح به مردم عنوان کرد و گفت : در کنار اهمیت و ضرورت انتخابات باید به اصلاح امور پرداخت و راه اصلاحات از طریق صندوق رأی عبور می‌کند.
فرماندار دشتستان بابیان اینکه امروز ما وظیفه‌داریم از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع و صیانت کنیم اذعان داشت: هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت پذیرفت نباید در مقابل سیل ویرانگر تهمت‌ها و تبلیغات آن‌ها سکوت کند.

edari11 dshtsn 1

وی با تأکید بر اینکه با همکاری و تعامل شما مسئولین در حوزه برگزاری انتخابات تا امروز مشکل خاصی وجود ندارد گفت : نهادهای دستگاه‌های خدمت رسان در ایام انتخابات آماده‌باش هستند.
وی بابیان اینکه ۱۸۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رأی هستند که از این شمار ۱۱ هزار نفر رأی اولی هستند بیان داشت : 181 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان پیش‌بینی‌شده و ۳هزار و ۶۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی و پشتیبانی برگزاری انتخابات را در شهرستان دشتستان بر عهده‌دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان بابیان اینکه تعداد زیادی از روسای ادارات به‌عنوان نماینده یا بازرسان انتخابات فعالیت خواهند کرد گفت : این مسئولین آموزش‌ها را در هفته‌های قبل دیده‌اند و باید برای برگزاری انتخابات بامطالعه قانون و طبق وظایف آمادگی لازم را داشته باشید.
مصطفی بارگاهی در پایان خاطرنشان کرد: روسای ادارات جلسات گفتمان و مشارکت در انتخابات را برگزار کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1

edari11 dshtsn 1

edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1edari11 dshtsn 1

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group