چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: طی یک سال گذشته ۲۳۰ مورد تخلف اقتصادی از واحدهای صنفی این شهرستان کشف شده است.

به گزارش دیارجنوب ، علی کشتکار صبح دوشنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: طی مدت‌زمان مذکور ۶ هزار و ۴۲۸ مورد بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

کشتکار یادآور شد: در این خصوص ۲۸۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال با ۲۳۰ مورد تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره در انجام بازرسی و نظارت بر فعالیت‌های صنفی شهرستان بیان کرد: تیم‌های گشت بازرسان این اداره به‌صورت روزانه و مستمر در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر به روش محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی گوناگون بازرسی و نظارت دارند و در صورت مشاهده هر نوع تخلف برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: شهروندان به‌منظور تسریع در تحقق حقوق مصرف‌کنندگان و مبارزه با تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، قاچاق کالا و غیره مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group