چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

با حضور بخشدار مرکزی دشتستان آئین اهداء حکم مسئولیت دهیار روستای دهقاید در بخشداری مرکزی دشتستان برگزار شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، چهارمین جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور بخشدار مرکزی دشتستان و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

هادی عدالت ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) در تشریح وظایف دهیاران عنوان کرد: جمعه هفته جاری انتخابات 11 اسفند برگزار می شود و تنها اولویت کاری همه دهیاران در این هفته باید فراهم آوردن شرایط و مایحتاج لازم جهت برگزاری انتخاباتی بی نقص در شعب اخذ رای برای مشارکت حداکثری مردم باشد.

عدالت در ادامه گفت: تمامی سعی، تلاش و توان ما در این هفته باید بر این باشد تا انتخاباتی خوب و بدور از هرگونه حاشیه احتمالی برگزار کنیم.

dhyr dhghyd 1 dhyr dhghyd 1 dhyr dhghyd 1

بخشدار مرکزی دشتستان با اشاره به رعایت اصل بی طرفی در انتخابات گفت: دهیاران و دست‌اندرکاران برگزاری این امر باید بی‌طرفی خود را حفظ کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در بخش مرکزی باشیم.

هادی عدالت در آخر گفت: امروز و همزمان با جشن نیمه شعبان مراسم اهداء حکم مسئولیت دهیار روستای دهقاید برگزار می شود و محمدحسن تقدسی زاده رسما بعنوان دهیار این روستا معرفی می شود.

لازم به ذکر است در انتهای جلسه، حکم مسئولیت دهیار روستای دهقاید توسط بخشدار مرکزی و نماینده دهیاران، به محمدحسن تقدسی زاده اهدا شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group