چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

در آیینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار بوشهر و مسوولان استانی و شهرستانی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلات و بندری استان بوشهر در شهرستان دیر افتتاح شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، استاندار بوشهر ظهر یکشنبه در این آئین با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: یازدهم اسفند یک روز مهم و سرنوشت‌ساز برای ایران اسلامی است و مردم با حضور حماسی خود، دشمنان را ناامید می‌کنند.

احمد محمدی زاده افزود: این مرکز آموزشی، با کیفیت مطلوبی اجرایی و عملیاتی شده و امیدوارم خدمات خوبی ارائه دهد.

وی از سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی در افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دیر خبر داد و گفت: برای مرحله دوم این مرکز نیز ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

eftetahie

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز با اشاره به ویژگی‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلاتی و بندری در شهرستان دیر اظهار داشت: این مرکز آموزشی با ظرفیت ۳۰ رشته و ۸ کارگاه آموزشی با زیربنای هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث شده است.

عبدالمجید دراهکی افزود: برای ساخت مرحله نخست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلاتی و بندری شهرستان دیر بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای مرحله دوم این مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیز بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group