يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مراسم «دوستداران امام علی (ع)» با تقدیر از ورزشکاران و آئین رونمایی کتاب در کتابخانه خلیج فارس برگزار می شود.

به گزارش دیارجنوب ، نخستین همایش «دوستداران امام علی (ع)» با تقدیر از ورزشکاران و آئین رونمایی کتاب در کتابخانه خلیج فارس برگزار می شود.

مسعود عرب زاده مدیر انتشارات قلمداران جنوب، ظهر امروز با اعلام این خبر گفت: برنامه «دوستداران علی (ع) توسط انتشارات قلمداران جنوب و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ، کتابخانه های عمومی خلیج فارس ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بنیاد شهید و ایثارگران استان، مجمع مردمی ورزش استان بوشهر، قرارگاه تحول اجتماعی استان بوشهر و صدر پوش برگزار می شود.

این پژوهشگر و نویسنده با اشاره به برنامه پیش رو یادآور شد: برنامه هایی همچون، مشاعره علوی، شعر خوانی، شعبده بازی و رونمایی از فراخوان ادبی شعر و داستان «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» انجام می شود.

مدیر عامل باشگاه قلمداران هنر جنوب خاطرنشان کرد: در بخش ویژه این مراسم نیز تجلیل و تقدیر از فعالین ورزشکار که از سال ۱۴۰۱همزمان با آشوب ها و اغتشاشات در ایران در شرایط بسیار سخت و به صورت خودجوش و انقلابی در کنار تیم قلمداران هنر جنوب بودند به پاس فعالیت و ارج گذاری از مقام شامخ شهدا از«عبدالکریم نیسنی ، نعمت الله امین نژاد، مسعود لطفی ،علی روشن خواجه ، سیدابراهیم مهیمنی » تجلیل و تقدیر خواهد شد.

dostdaran ali

عرب زاده خاطرنشان کرد: در بخش دیگر این مراسم نیز از ۹ عنوان کتاب منتشر شده جدید انتشارات قلمداران جنوب رونمایی می شود که شامل«نسبت میان مولفه ی احترام اجتماعی با سرمایه اجتماعی از منظر حضرت علی (ع)، حسین رستاخیز، سانازرستاخیز» «جدول وقف و ابتدا درقرائت ترتیل قرآن کریم سید علی حسینی » ، «سحرگاه ۱۹ رمضان ،زنده باد کتاب ،عبدالرضا محمدی‌نژاد »، اندیشه های تربیتی و قیام عاشورا محمود خدری» ، «خاص باش ،سیده طیبه ابراهیمی»، «شُنبه در آیینه تاریخ ابراهیم ابراهیمی»، «راز رهایی ، غلامرضا زاهدی» «تک چراغ سید محمدرضا جعفری» رونمایی می شود.

عرب زاده در پایان ضمن دعوت از همه شهروندان به ویژه اهالی هنر و ورزش یادآور شد: این‌ برنامه روز چهارشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۶ بعداظهر در کتابخانه عمومی خلیج فارس، سالن اجتماعات نیمای جنوب برگزار می شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group