يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

 ۱۱ پروژه شرکت آبفا استان بوشهر در دهه فجر افتتاح یا عملیاتی می شود.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : نخستین پروژه افتتاحی شامل تکمیل سامانه های آبرسانی خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای ایلشهر و شاهزاده محمد فیروز شهرستان دشتستان به طول ۳ کیلومتر است که با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی بیان کرد : دومین پروژه افتتاحی نیز شامل مخزن ، خط انتقال هفت کیلومتری و آب شیرین کن ۱۰۰۰ مترمکعبی شبانه روزی هلیله و بندرگاه شهرستان بوشهر با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است . عالی ادامه داد : همزمان با دهه فجر همچنین مخزن ۵۰۰ مترمکعبی روستای گلستان شهرستان دشتی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در این دهه همچنین عملیات اجرایی هشت پروژه با سه هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی می شود که شاخص ترین آن آب شیرین کن پنج هزار مترمکعبی شهر بنک واقع در شهرستان کنگان با اعتبار ۱۹۰۰ میلیارد است.

عالی افزود : اجرا شبکه توزیع آب روستاهای کری ، خورشهاب و بوالخیر با ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار و شبکه توزیع روستای محمد عامری با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در چند روز آینده آغاز می شود.

وی گفت : همزمان با ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران احداث مخزن یکهزار هزار مترمکعبی شهر کلمه با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار ، مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر دالکی با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و اصلاح شبکه توزیع روستاهای جزیره های شمالی و جنوبی با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی می شود.

عالی افزود : در دهه فجر همچنین عملیات اجرایی بهسازی چشمه بن بید و نوسازی شبکه و خط انتقال با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار و عملیات برق رسانی به مخزن بهره باغ جم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group