شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با تلاش‌های انجام شده نرخ خاموشی برق در استان بوشهر به ۱۴۰ دقیقه به ازای هر مشترک در سال کاهش یافت.

به گزارش دیارجنوب، غلامرضا حشمتی ظهر امروز در نشست ارزیابی حوزه معاونت برنامه‌ریزی شرکت برق استان با اشاره به ویژگی‌های استان ساحلی بوشهر اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی استان و وجود 707 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس حفظ و نگهداری شبکه‌های برق با فکر نوین مهندسی امکان‌پذیر است.
وی از کاهش نرخ خاموشی برق در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این شرکت در زمینه رشد شاخص‌های کلیدی از جمله کاهش تلفات به میزان 12 درصد و کاهش نرخ خاموشی 140 دقیقه در ساعت به ازای مشترکان در سال و وصول مطالبات گام‌های مؤثر برداشته است.

khamooshi bargh
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار کرد: در سال جاری افزون بر 90 میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای توسعه شبکه برق‌رسانی روستایی هزینه شده و در بخش نهضت ملی مسکن نیز 75 میلیارد تومان اختصاص یافته است.
جعفر میگلی‌نژاد نیز گفت: بیش از 80 درصد برق در استان مصرف خانگی دارد و به همین منظور رسالت شرکت در تأمین برق پایدار مشترکان با اهمیت است
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری افزون بر 550 میلیارد تومان عملکرد بودجه‌ای داشته‌ایم که این که بیانگر اهتمام مسئولان شرکت در توسعه فناوری‌ها جدید مهندسی و فنی تأسیسات است./ تسنیم
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group