دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

در جلسه بخشدار مرکزی دشتستان و دهیاران، نماینده جدید دهیاران بخش مرکزی انتخاب شد.

به گزارش دیارجنوب ، صبح روز یکشنبه 8 بهمن ماه، جلسه بخشدار مرکزی دشتستان و دهیاران با موضوع هماهنگی برنامه های دهه فجر و برگزاری انتخابات در بخش مرکزی برگزار شد.

بخشدار مرکزی دشتستان ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب(س) بیان کرد: امروز وظیفه همه ما امید آفرینی است و تبیین عملکرد و رسانه ای کردن گزارش عملکرد دهیاران در راستای امید آفرینی و اطلاع رسانی به مردم باید همواره در اولویت کارها قرار بگیرد.

هادی عدالت افزود: در کنار مردمی بودن جشن های دهه مبارک فجر، دهیاران باید ضمن آذین بندی فضای روستاها و نصب بنر به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه های متنوعی را با محوریت نشاط، همدلی و امیدآفرینی برگزار کنند.

عدالت با تاکید به اصل بی طرفی دهیاران در انتخابات پیش رو بیان کرد: دیگر مسئله مهم ما برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم در شهرها و روستاهاست که همه دهیاران باید به دور از جناح بندی و با رعایت اصل بی طرفی و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در روستاها، برای حضور حداکثری مردم و دعوت از آنها برای مشارکت در انتخابات با دولت همراه باشند.

لازم به ذکر است، در انتهای این جلسه، انتخابات نماینده جدید دهیاران بخش مرکزی دشتستان برگزار و کرامت بهزادی دهیار روستای خوش آب با اکثریت آراء منتخب شد.

bkhshdri mrkzi nrbt 1bkhshdri mrkzi nrbt 1bkhshdri mrkzi nrbt 1bkhshdri mrkzi nrbt 1bkhshdri mrkzi nrbt 1bkhshdri mrkzi nrbt 1bkhshdri mrkzi nrbt 1bkhshdri mrkzi nrbt 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group