يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر گفت: برنامه‌ها و طرح های بسیاری در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در استان بوشهر پیش بینی شده که تاکنون یک هزار و ۵۰۰ طرح در سامانه منتاک ( وضعیت پروژه‌ها) ثبت و این میزان قابل افزایش است.

به گزارش دیارجنوب، یوسف دشتی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان دیلم اظهار کرد: آخرین وضعیت طرح‌ها و اعتبارات در این سامانه که ابتکار دولت مردمی است، بررسی، رصد، بارگذاری و ثبت می‌شود.
وی افزود: به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل و کمیته های چندگانه نشست های متعددی برگزار کرده‌اند.
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر تصریح کرد: همه مدیران و ادارات در برنامه‌های دهه مبارک فجر با ایجاد شور انتخاباتی، زمینه سازی حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم را فراهم سازند و سرلوحه کار خود قرار دهند.
دشتی ادامه داد: در راستای انتقال آرمان های انقلاب به نسل جدید برنامه‌های دهه مبارک فجر باید با سلایق و روحیات این نسل همخوانی داشته باشد.

fajr d b

اجرای ۱۵۰ برنامه در شهرستان دیلم

فرماندار دیلم اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی های بعمل آمده، ۱۵۰ برنامه مختلف و متنوع در طول دهه مبارک فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد که ۵۰ درصدآن محوری و مهم و مابقی جنبی است.
محمد اسدی گفت: افتتاح و اجرایی شدن چندین طرح مهم در سطح شهر و روستاها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین، مهمانی لاله ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نشست‌های تخصصی گفتمان دینی و همایش پیاده روی عمومی با جوایز نفیس از مهم‌ترین برنامه های دهه مبارک فجر است.
وی افزود: دیدار با امام جمعه، نواخته شدن زنگ انقلاب در همه مدارس، برپایی جنگ شادی متعدد، رژه‌های موتوری، نشست با اصحاب رسانه، برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری ، شب شعر انقلاب، جشن تکلیف دانش آموزان و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های مهم ستاد این شهرستان است.
فرماندار دیلم بیان کرد: مسئولان کمیته‌ها با نوآوری و اجرای برنامه‌های متنوع، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنند که این مهم با تعامل، همفکری و استفاده از دیدگاه و نظرات اعضای کمیته ها و اصحاب رسانه با اطلاع رسانی مطلوب میسر خواهد شد./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group