يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع ۲ هزار و ۶۸۹ قلم لوازم سرمایشی و گرمایشی به عنوان کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان با اولویت مناطق محروم طی سال جاری خبر داد.

 

به گزارش دیارجنوب، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تأکید بر اینکه مددجویان مناطق محروم در اولویت خدمت‌رسانی این نهاد هستند گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام شده و اقدام به تأمین کالاهای ضروری آنها کردیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: لوازم سرمایشی مورد نیاز مددجویان (کالای کولر گازی و یخچال، مخازن آب منازل مددجویی)، تأمین و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در فصل سرما و سرد سال قرار گرفتیم هزار و ۱۰۰ دستگاه آب‌گرم‌کن و۹۸۰ بخاری مورد نیاز مددجویان نیازمند می‌باشد که در این زمینه نیز تعدادی از آنها را پوشش داده‌ایم و همچنان منتظر دستان توانمند نیکوکاران گرامی برای رفع نیاز ماباقی نیازمندان هستیم.

روشن ضمن قدردانی از مساعدت‌های نوع دوستانه نیکوکاران در زمینه کمک به تأمین لوازم ضروری مددجویان، بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبارات هزینه شده فوق از اعتبارات دولتی و۵۰ درصد نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های انسان دوستانه هم استانی‌های عزیز تأمین شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group