يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: چهار کانال تلویزیونی ویژه انتخابات در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، اکبر پورات صبح یکشنبه در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: بر این اساس، در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم کانال تلویزیونی «دریا»، در حوزه انتخابیه دشتستان کانال تلویزیونی «نخلستان»، در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، عسلویه و جم کانال تلویزیونی «نایبند» و در حوزه دشتی و تنگستان کانال «بیرمی» راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: به دنبال ایجاد فرصتی برابر برای تمامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در عرصه تبلیغات انتخاباتی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: این استان آماده برگزاری انتخاباتی پر شور است و از تمامی طرفیت‌ها نیز برای این مهم استفاده می‌شود.

پورات ادامه داد: مردم استان بوشهر در انتخابات‌های گذشته حضوری فعال داشته و در این دوره نیز با حضور حداکثری دشمنان نظام را ناکام خواهند کرد.

وی عنوان کرد: مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت چهار مؤلفه اصلی در انتخابات ۱۱ اسفند به شمار می‌رود که برای اجرای هر این مؤلفه‌ها، برنامه‌های وسیعی تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: معتقد به شور انتخاباتی در جامعه هستیم، اما در صورتی که به نام شور انتخاباتی نامزدی بخواهد اقدام به تبلیغات زود هنگام کند، تذکر خواهیم داد.

پورات بیان کرد: برای داشتن انتخاباتی سالم، هر نوع تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف استان بوشهر با دقت و حساسیت خاصی رصد می‌شود.

وی گفت: در روز ۱۹ بهمن ماه لیست نهایی داوطلبین تأیید صلاحیت شده منتشر می‌شود.

از مجموع ۲۶۴ داوطلب ثبت‌نام شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه استان بوشهر، ۱۲۲ نفر توسط هیأت نظارت تأیید شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group