دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به مشکلات فراروی شهروندان و کسبه در جمعه بازار و میدان میوه و تره بار این شهر، شهرداری باید تدبیری برای رفع آنها کند.

به گزارش دیارجنوب ، "وحید نیک روش " روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای عرضه با کیفیت و قیمت مناسب میوه و مایحتاج شهروندان جمعه بازار و میدان میوه و تره بار در مرکز این استان ایجاد شده اما کمبودهای مراکز یادشده مانع از تحقق اهداف راه اندازی آنها شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی است که قرارداد پیمانکار جمعه بازار پایان یافته است افزود: محل جمعه بازار به یک ساماندهی ترافیکی و نحوه عرضه کالا و خدمات نیاز دارد که باید این مهم با قید فوریت برطرف شود.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: همچنین هم اینک محل استقرار شهرداری‌های مناطق و تعدادی از سازمان های تابع شهرداری در ساختمان های استیجاری مستقر هستند که علاوه بر تحمیل هزینه به شهرداری ، شهروندان نیز از شرایط ساختمان ها گلایه مند هستند.

نیک روش ادامه داد: برای رفع مشکل یاد شده در بودجه سال جاری شهرداری ردیف اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری مناطق دیده شده است.

وی همچنین از مکان یابی ۲ زمین متعلق شهرداری در جنوب و شمال شهر بوشهر خبر داد و گفت: شهرداری باید طراحی احداث ساختمان شهرداری مناطق یک و ۲ را انجام دهد تا بزودی عملیات احداث این ساختمان‌ها آغاز شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group