جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س)، روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن آئین تقدیر از بانوان شاغل در دهیاری های بخش مرکزی دشتستان برگزار شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، صبح روز چهارشنبه 13 دی ماه، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س)، روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن، بخشدار مرکزی دشتستان به همراه مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان از دو دهیار بانو در بخش مرکزی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

بخشدار مرکزی دشتستان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) گفت: بانوان علاوه بر عهده دار بودن نقش های بسیار حساس همسر، مادر و تربیت فرزندان خود در خانه، توانسته اند مسئولیت های مختلف اداری و مدیریتی را هم در خارج از محیط خانه عهده دار شوند و عامل پیشرفت مجموعه خود باشند که این مهم نشان از توانمندی های قابل تحسین آنها است.

هادی عدالت در اهمیت حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه گفت: بانوان ایرانی با الگو برداری از سیره حضرت فاطمه(س) و با بهره مندی از هوش، دقت نظر و ابتکار خود توانسته اند در هر عرصه ای که وارد می شوند، عامل ایجاد تحول و ارتقاء آن مجموعه باشند.

عدالت در ادامه افزود: جای بسی خرسندی است که بخش مرکزی تنها بخش از شهرستان دشتستان با دو بانوی دهیار می باشد که همچون دیگر دهیاران، برای آبادی و آبادانی روستای خود بسیار تلاش می کنند.

در پایان این مراسم بخشدار مرکزی با اهدای شاخه گل، لوح تقدیر و هدیه، از بانوان حاضر در جلسه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

tghdr bnvn bkhshdr mrkzi 1tghdr bnvn bkhshdr mrkzi 1tghdr bnvn bkhshdr mrkzi 1tghdr bnvn bkhshdr mrkzi 1tghdr bnvn bkhshdr mrkzi 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group