جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

هوای ابری و بارانی بوشهر، جلوه ی زیباتری به استادیوم شهید بهشتی بخشیده و بازی را تماشایی تر کرده بود.

اصغر شعبانی - به گزراش دیارجنوب ، تقریباً همه ی آنهایی که در فوتبال بوشهر فعالیت دارند آمده بودند . مربیان و بازیکنان و پیشکسوتان و داوران و البته هوادارانی که همگی طرفدار تیم شهر خود بودند و حتماً دلشان می خواست که گسار جبری برنده ی بازی باشد . تیم محبوب بچه های فوتبال بوشهر که شرایط خوبی ندارد و در رده های پایین جدول گروه سوم به سر می برد میزبان پرسپولیس برازجان بود .

بچه های برازجان نیز اکثراً بودند . طرفداران پرسپولیس به همت شهردار و شورا با خودرویی که این عزیزان برایشان مهیا کرده بودند!! در استادیوم حضور داشتند و انصافاً که سنگ تمام گذاشتند . به قول یکی از دوستان، وظیفه ی اداره طویل و عریض ورزش و جوانان شهرستان حمایت از تنها تیم بزرگسال دشتستان نیست؟ ای کاش دوستان به خود زحمت می‌دادند و تا شهرهای کوچکی مثلاً استان خوزستان (یکی مثل رامهرمز) می رفتند تا ببینند چطور مسئولان از تیم های شهرشان حمایت می کنند . حداقل اینکه نکته ای، چیزی یاد می گرفتند !!

داور سوت زد .‌گسار و پرسپولیس شروع شد و میهمان سرخپوشِ خوش اشتها با گلِ حکیم در دقیقه ی ۴ جلو افتاد . تماشاگران به رقص و پایکوبی پرداخته و استادیوم شهید بهشتی را روی سرشان گذاشتند .‌

perspolis bor

میزبان که باور نداشت خیلی زود گل بخورد به تکاپو افتاد و حملات متعددی را روی دروازه سرخپوشان تدارک دید اما عبور از لایه های دفاعی پرسپولیس امکان پذیر نبود . روی یک ضد حمله سریع باز هم پرسپولیس با گل حکیم حزبایی به گل رسید اما کمکِ دوم، عجیب و غریب پرچم زد و آفساید گرفت !!! تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول گساری ها روی شوت تماشایی حسن یزدانی به گل مساوی رسید تا اینبار بچه های فوتبال بوشهر خوشحال باشند . نیمه اول با همان تساوی یک بر یک خاتمه یافت . استراحت ۱۵ دقیقه پایان یافت و دو تیم بازی را در نیمه ی دوم آغاز کردند. نیمه ای کاملاً هجومی برای هر دوتیم اما تفاوت در بازی منطقی و خوب پرسپولیس بود که ۳ امتیاز را به تیم برازجان داد . کادر فنی و مربیان پرسپولیس تیمی متفاوت از نیمه ی اول را به جنگِ فوتبالی با گسار به زمین فرستاده بودند . توپ و زمین در اختیار بچه های برازجان بود و اگر چه تیم گسار نیز موقعیت هایی داشت اما باز هم حکیم حزبایی ستاره ی این روزهای پرسپولیس، گلی اروپایی به ثمر رساند و برتری از آنِ تیم برازجان برازجان شد .

نکات مهم این بازی را می توان به تعویض های خوب و تاثیرگذار مربیان پرسپولیس در نیمه ی دوم ، دبل حکیم ، گلریِ بدون حرف و حدیث هادی طیب که بارها و بارها مهاجمان گسار را حتا با توپ گیری با یک دست ناکام گذاشت ، بازی تماشاگر پسند علی پری غنچه و وحید رضایی و البته خط دفاعی پرسپولیس ، حمایت بی نظیر تماشاگران پرسپولیس و البته یکدلی و با هم بودن تیمِ برازجان اختصاص داد . پرسپولیس برازجان علیرغم کارشکنی از طرف برخی خودی ها!! به تنهایی در صدر جدول است و تیم هایی که حتا در فدراسیون نیز آدم دارند! در رده های بعدی اند . این تیم را باید حمایت کرد . دشتستان یک تیم بزرگسال دارد و این تیم نیز با ده ها مشکل دست و پنجه نرم می کند . ان شالله به امید صعود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group