چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

دانشجویانی که در سنوات اولیه قانونی موفق به اتمام تحصیل نشوند با دارا بودن شرایطی می‌توانند برای فراغت از تحصیل از سنوات ارفاقی استفاده کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دانشجویانی که در سنوات اولیه قانونی مؤفق به اتمام تحصیل نگردند با دارا بودن شرایط لازم می‌توانند جهت فراغت از تحصیل از سنوات ارفاقی در مدت معین و محدود استفاده کنند.
سرهنگ تقوی نیا افزود: دانشجویانی که در سنوات اولیه مؤفق به اتمام تحصیل نشوند، با موأفقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه و اعلام آن در صورت واجد شرایط شناخته شدن، حداکثر تا دو ترم مجوز سنوات ارفاقی بصورت مرحله‌ای برای آنان صادر خواهد شد.

او گفت: در صورت وجود شرایط ادامه تحصیل در سنوات ارفاقی موضوع تبصره (۲) ماده (۳۳) قانون، دانشگاه‌ها موظفند حداکثر ظرف مدت سه ماه دانشجو را جهت دریافت مجوز سنوات ارفاقی با تکمیل فرم درخواست سنوات تحصیلی ارفاقی، معرفی کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: دانشجویان مشمول در مقاطع مختلف، به شرطی می‌توانند از سنوات ارفاقی بهرمند شوند که امکان فراغت از تحصیل طی مدت سنوات ارفاقی را داشته باشند.
سرهنگ تقوی نیا گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group