پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: این شهرستان توسط فدراسیون کشتی به عنوان میزبان اردوی تیم ملی نونهالان کشور انتخاب شد.

به گزارش دیارجنوب ، " کاظم فتحی " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی نونهالان بمنظور آمادگی مربیان و کشتی گیران جهت حضور در مسابقات آسیایی سال آینده و ارتقای دانش فنی به مدت پنج روز در شهرستان گناوه برگزار می‌شود.

وی افزود: سومین مرحله از اردوی کشتی گیران ملی‌پوش ایران از ۱۸ آذر ماه جاری در خانه کشتی "پهلوان نادر " گناوه با حضور ۶۰ کشتی گیر و مربی آغاز خواهد شد.

فتحی یادآور شد: برنامه ریزی و تمهیدات لازم جهت میزبانی شایسته از تیم ملی با همکاری و همراهی هیات کشتی و خانه کشتی پهلوان نادر اندیشیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه تصریح کرد: این شهرستان در رشته کشتی فعال و متحول شده است و ورزشکاران زیادی درحال فعالیت زیرنظر مربیان مجرب هستند.

وی اظهارداشت: داوران کشتی این شهرستان به تازگی توانستند دوره ارتقای این رشته را با موفقیت زیرنظر مدرس اتحادیه جهانی و رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران به پایان برسانند.

فتحی گفت: در این دوره پنج داور این شهرستان بنام های " سعید گره"،" محمد خواجه گیری "، "مسلم حسینی "، "سیدعلی موسوی " و " سجاد اسفندیاری " دوره ارتقای کشتی را از درجه ۲ ملی به درجه یک با موفقیت به اتمام رساندند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group