جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

غزل کازرونی دانش آموز بوشهری در مسابقات جهانی راپمی سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی جهان به مقام سوم رسید.

به گزارش دیارجنوب ، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عصر سه شنبه در جمع دانش آموزان مدرسه ام ابیها بوشهر، اظهار داشت: این مدرسه با تلاش‌ و برنامه‌ریزی‌ مدیریت و دبیران در مسیر مدارس تحولی قرار گرفته است.

وی افزود: از میان ۱۶ میلیون دانش آموز ایرانی یک دانش آموز از استان بوشهر با پشتکاری که داشته است، توانسته در مسابقات جهانی راپمی که توسط سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی جهان برگزار شد با اراده ای که داشت بر روی سکوی سوم بایستد و ما نیز امروز به داشتن چنین دانش آموزانی به خود می بالیم.

موحدی با بیان اینکه این دانش آموز نشان داد با داشتن اراده می توان به اهداف مان دست پیدا کنیم، گفت: دانش آموزان اگر برای دست یابی به اهداف شان تلاش کنند می توانند به قله های رفیع علمی دست پیدا نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه جوان ایرانی ما در هر حوزه ای اراده کرده باعث افتخار آفرینی برای کشور شده است، عنوان کرد: دانش آموز ما اگر می‌خواهد آینده روشن علمی، اجتماعی و اداری داشته باشد باید تلاش مضاعف داشته باشد

وی ادامه داد: آینده این کشور از آن جوانان است و مانع اصلی برای نرسیدن به اهداف خود انسان است.

موحدی خاطرنشان کرد: خداوند در وجود هر انسانی استعدادهای متعددی گذاشته است که برای شکوفایی آن‌ها باید اهتمام بورزد.

گفتنی است در پایان این مراسم از افتخار آفرینی غزل کازرونی دانش آموز پایه دوازدهم تجربی مدرسه ام ابیها بوشهر تجلیل به عمل آمد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group