يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از واجد شرایط‌شدن ۶۰۹ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در آزمون "شرکت اویکو" برای جذب در پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، "سید محمد علی موسوی" روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شرکت سه هزار و ۱۰۰ نفر در این آزمون اظهار کرد: در ابتدا بر اساس حد نصاب نمره نهایی تعداد ۱۵ نفر از داوطلبین بومی استان بوشهر واجد شرایط حضور برای مرحله مصاحبه شدند اما با پیگیری های انجام گرفته و همکاری خوب معاونت توسعه و سرمایه انسانی وزارت نفت، حد نصاب نمره نهایی داوطلبان به گونه ای که سطح علمی آنان نیز رعایت شود پایین آورده شد.

وی افزود: در نهایت ۶۰۹ نفر برای حضور در مرحله بعدی جذب فراخوان خواهند شد.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با بیان این که نتایج آزمون به زودی اعلام می شود، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج آزمون، تاریخ آغاز مرحله مصاحبه نیز به پذیرفته شدگان اطلاع رسانی می‌شود.

موسوی ادامه داد: برا افزایش واجدین شرایط تلاش‌های در سطوح استانی و ملی انجام شدتا افراد بیشتری از هم‌استانی‌ها بتوانند جذب شوند.

آزمون جذب ۸۵۸ نفر از بومی‌های استان بوشهر برای فعالیت در مجتمع گازی پارس جنوبی در ۳۱ شهریور ماه در دانشگاه خلیج فارس (بوشهر) برگزار شد که تعداد سه هزار و ۲۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند.

در اوائل آبان ماه خبری به شکل غیررسمی وارد شبکه های اجتماعی شد که نشان می داد که از سه هزار و ۱۰۰ شرکت کننده، فقط ۱۵ نفر موفق به کسب حدنصاب نمره بر اساس گزینش های وزارت نفت شده‌اند.

این موضوع نه تنها توسط مسوولان استان بوشهر رد نشد بلکه با پیگیرهای فراوان، وزارت نفت را متقاعد کردند که از یک فرمول دیگر برای جذب نیرو در استان بوشهر استفاده کند که اکنون ۶۰۹ نفر برای مصاحبه دعوت شده اند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group