جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد است گفت: ظرفیت و زمینه اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت در شهرستان دشتستان با وجود محصولات خرمایی خیلی بالا است.

به گزارش دیارجنوب ، احمد بنافی در نشست با عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد مولود انقلاب است و از بدو تاسیس تا کنون برکات و ثمرات زیادی برای کشور و محرومان به همراه داشته است.
وی در ادامه افزود: کمیته امداد استان بوشهر تلاش های خوبی در زمینه مسکن، اشتغال، مستمری، درمان، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی نیازمندان داشته است که جای تقدیر دارد.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه کمیته امداد در حد وسع و توان خود می تواند به مشکلات نیازمندان رسیدگی کند گفت: مهم‌ترین اولویت کمیته امداد باید زمینه‌سازی برای اشتغال‌زایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد با هدف توانمندسازی و خودکفایی آنان باشد.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان دشتستان ظرفیت و دانش خیلی خوبی برای بحث اشتغالزایی و تولید فراوردهای خرمایی وجود دارد.
بنافی یادآور شد: اگر کارگاه های تولیدی کوچک در سطح این شهرستان ایجاد شود مددجویان کمیته امداد به شکل گروهی می توانند به کار و فعالیت مشغول شوند که نتیجه خیلی خوبی را در بر خواهد داشت.
فرماندار شهرستان دشتستان در ادامه به مشکلات مسکن نیازمندان اشاره کرد و اظهار داشت: با این نرخ بالای ساخت و ساز هیچ خانوار بی بضاعتی نمی تواند صاحب مسکن شود.
وی از کمک به تامین زمین رایگان برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: در صورتی که این دو سازمان برنامه ساخت مسکن برای جامعه هدف خود را دارند زمین رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group