جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از اعزام پنج هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار عبدالرضا دشتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در قشر دانش آموز و آیندگان کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در استان بوشهر اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مدت ۷۶ روز و در ۲۵ مرحله برگزار می‌شود اذعان کرد: اعزام دانش آموزان در هر مرحله با استفاده از پنج دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: امکانات حمل و نقل، اسکان و تغذیه دانش آموزان در این اردوها به بهترین شکل در حال اجرا است.

وی با اشاره به زیارتگاه‌ها و برخی از مناطق عملیاتی جنوب که دانش آموزان می‌توانند پس آنها بازدید کنند تصریح کرد: زیارتگاه شهدای شرق کارون، بیمارستان صحرای امام حسین (ع)، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهدای شلمچه، کوی ذوالفقاری و اروند کنار و یادمان شهدای القمه از مناطقی هستند که دانش آموزان می‌توانند آنجا زیارت و بازدید کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group