جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه با اقدامات شاخص و نوآورانه و با مشارکت تمام تیم‌های عملیاتی با رعایت دقیق مسائل ایمنی آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا ، کامبیز صفتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با هدف آماده سازی شرایط و حصول اطمینان از شرایط لازم برای تولید پایدار و ارتقا قابلیت اطمینان واحدهای تولیدی برای زمستان با تلاش متخصصان و کارکنان خلاص و نوآور در این مجموعه آغاز شد.

وی افزود: تعمیرات اساسی ۱۴ روزه این پالایشگاه طبق برنامه زمانبندی همسو با تولید پایدار در دستور کار قرار گرفته است که ایمنی، کیفیت و سرعت از مهمترین مولفه های آن است.

صفتی یادآورشد: این فرایند پیشگیرانه، بازگردانی واحدهای تولیدی به شرایط قابل اطمینان برای دوره عملکرد مطلوب را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: تعویض تیپ فلر فاز ۹ در بازه ۱۲ روزه، تعمیرات اساسی(اورهال) کمپرسورهای off gas، تعمیرات اساسی مبدل های واحد ۱۰۳ از مهم ترین اقدامات این دوره است که با تکیه بر توان و دانش متخصصان و کارکنان کوشای این پالایشگاه و استفاده از کالاها و قطعات شرکت های داخلی انجام می شود.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: انجام به موقع تعمیرات اساسی موجب کاهش هزینه‌های تعمیراتی، افزایش طول عمر آنها و افزایش راندمان تولید می شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group