جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر از اجرای طرح «مهر رضوی» با توزیع نوشت افزار مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند دو مقطع ابتدایی و دبیرستان در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، مهران خورده‌بین مقدم اظهار کرد: بنیاد کرامت رضوی بخش خدمات اجتماعی، با همکاری کانون‌های خدمت رضوی به صورت مشارکتی، اقدام به تهیه وتوزیع نوشت افزار به نام مهر رضوی کرد که بخش عمده آن توسط خیران تهیه شده است.

وی بیان کرد: میزان بسته های اختصاص یافته به استان بوشهر یک هزار بسته با ارزش هفت میلیارد ریال است که ارزش هر بسته در مقطع ابتدایی هشت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در مقطع متوسطه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی تصریح کرد: این نوشت افزار با کیفیت و ایرانی شامل کوله پشتی و ۱۸ قلم نوشت افزار در مقطع ابتدایی و در متوسطه 16 قلم است.

خورده‌بین ادامه داد: بسته‌های تهیه شده در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های کم برخوردار توزیع شده تا به نام آقا علی ابن موسی الرضا (ع) به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

وی تاکید کرد: در این مقطع از سال تحصیلی وظیفه همگان است تا در مسیر علم و دانش و تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان گام بردارند./ ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group