يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها در کمیسیون متبوعش خبر داد.
گراف کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور

به گزارش دیارجنوب ، محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (دوشنبه، 27 شهریورماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در نشست قبلی کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و امروز بر اساس 15 ماده ای که به این کمیسیون مرتبط است، پیشنهاداتی برای طرح در صحن علنی مطرح شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشنهادات ارائه شده در حوزه مسائل مربوط به شهرداری ها، مدیریت بحران، ثبت احوال و مسائل عمومی جامعه است که امیدواریم این موارد مورد حمایت نمایندگان در صحن قرار گیرد تا در برنامه هفتم توسعه شاهد خلاء های برنامه گذشته نباشیم.

وی ادامه داد: همچنین طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط اعم از دولت، نیروی انتظامی و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کلیات طرح یاد شده بررسی و مصوب شد و در ادامه جلسه به بررسی جزئیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها پرداختیم؛ بر این اساس ماده یک طرح مذکور درباره تعریف اصطلاحات مورد تایید اعضای کمیسوین قرار گرفت، مابقی مواد نیز در جلسه آینده بررسی می شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group