يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها همچنین وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها همچنین وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز شنبه (۲۵ شهریور) در مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: از بعدازظهر یکشنبه(۲۶ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: دوشنبه (۲۷ شهریور) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال غرب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه‌شنبه (۲۸ شهریور) این شرایط در استان‌های گیلان و مازندران و ارتفاعات غربی البرز ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (۲۹ شهریور) نیز در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده انتظار می‌رود.

به گفته ضیاییان، طی پنج روز آینده در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور افزایش سرعت وزش باد و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود این شرایط امروز و فردا در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور انتظار می‌رود.

وی افزود: طی سه روز آینده خلیج فارس و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا یک‌شنبه (۲۶ شهریور) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۲۷ شهریور) صاف از بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۲۵ و ۲۶ شهریور ) اهواز با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵ و ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group