يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه (از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر) خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، حبیب‌الله آسوده معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، با بیان اینکه در سال جاری برگزاری جشن عاطفه مقارن با ماه محرم و صفر بود، اظهار کرد: امسال جشن عاطفه‌ها از ۱۵ مردادماه شروع شد و به مدت سه ماه ادامه دارد؛ این تقارن مناسبتی، برگزاری جشن عاطفه‌ها را کندتر کرد، اما در عین حال سبب شد از پویش احسان حسینی برای جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی نیز کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها از قبل برنامه‌ریزی‌ها انجام شده بود و جلسات آن برای هماهنگی با استان‌ها به شکل ملی صورت گرفته است، افزود: امروز (۱۹ شهریور) دومین جلسه ستاد برپایی جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود. همچنین در این راستا کمیته امداد استان‌ها رایزنی‌های مختلفی انجام دادند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد:، اما اقدام خوبی که امسال انجام شده این است که صدقات سفری که در استان‌های مرزی همچون کرمانشاه، خسروی و خوزستان جمع‌آوری شده برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند استان‌های مرزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عبارتی صدقه اربعین صرف کمک به دانش‌آموزان نیازمند خواهد شد.

atefaeha

آسوده یادآور شد: البته با هم‌افزایی رئیس کمیته امداد، به میزان ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد صدقه و هدایای زائران و خیران، به این اعتبار افزوده خواهد شد و از آن برای تامین لوازم‌التحریر استفاده می‌شود

وی با اشاره به برپایی جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه، اعلام کرد: هفته اول و دوم مهرماه پایگاه‌های فیزیکی جشنبه صورت نمادین در مدارس و هفته اول مهر در محل برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ و یا از طریق کد دستوری #۱۲* یا #۸۸۷۷* پرداخت کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group