جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

مدیران و کارکنان بانک ملت استان بوشهر در آغازین روز هفته بانکداری اسلامی با آرمان های شهداء والامقام تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش دیارجنوب ، مسلم مختاری مدیر شعب بانک ملت استان بوشهر به همراه معاونین، روسای ادارات ستادی ، روسای شعب و سایر همکاران در اولین روز هفته بانکداری با حضور در گلزار مطهر شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، ضمن غبارروبی ، اهدا گل و عطر افشانی مزار مطهر این شهدای والامقام ، یاد و خاطره رشادت ها و جان فشانی های این عزیزان را گرامی داشتند.

وی در این مراسم به مقام شامخ شهداء ادای احترام و با آرمان های امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهیدان عزیز ایران اسلامی تجدید بیعت نمودند و افزودند: مردم ایران عزت خود را مدیون شهیدانند.
مختاری در ادامه بیان نمود: اگر این کشور و این ملت، امروز در میان ملتهای مسلمان از عظمت برخوردار هست و اگر مشعل پرفروغی که امروز در دست ملت، حکومت و نظام جمهوری اسلامی است این به برکت خون شهیدان و فداکاری فداکاران و صبر خانواده شهداست و ما باید قدردان خون شهدا و ایثارگری رزمندگان باشیم چرا که امنیت و آرامش این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا هستیم.

atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1atrafshani mellat 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group