پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

اصغر شعبانی با انتشار یادداشتی درخصوص   بهانه گیری دایه های دلسوزتر از مادر !! لطفا ملا نقطه گیر نباشید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش دیارجنوب ، ظهر دیروز و همزمان با اعلام سخنگوی دولت، نامه ای با امضا یکی از معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به شهرستان های استان ارسال و تأکید گردید که به علت گرمای هوا کلیه اماکن ورزشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است چرا که فعالیت ورزشکاران در ساعات گرم روز می تواند احتمال گرمازدگی آنها را به دنبال داشته باشد.

بعد از ارسال این نامه به شهرستان‌ها، همان افراد به اصطلاح دلسوز که خود را دایه های مهربان تر از مادر برای ورزش می دانند با سپردن بحث به نوچه های خود !! در فضای مجازی و تاکید بر اینکه در نامه ی مذکور به جای کلمه ی "صرفه جویی" "سرفه جویی" نوشته شده به اصل موضوع توجه نکرده و بهانه ای شد تا بتوانند به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بتازند ! بی توجه به اینکه نامه را یکی از معاونین اداره کل زده، خود نیز آنرا امضا و ارسال کرده است.

در روزهایی که همه ی اهالی ورزش استان منتظر ابلاغ رسمی دولتی ها مبنی بر حکم مدیر کلی یاسر جمالی هستند این افراد که خیلی از آنها دستشان از دامان اداره کل و هیات های ورزشی و ... کوتاه شده و چیزی در چنته ندارند تا رو کنند اما برای رسیدن به مقاصد شوم خود دست به هر کاری می زنند، متوجه نیستند که دیگر حنایشان رنگی ندارد و با شلوغ کاری در فضای مجازی، حمله به سرپرست اداره کل و تخریب وی چیزی دستگیرشان نمی شود و قطعاً طی روزهای آینده حکم مدیر کلی ایشان توسط مسئولین امر امضا و ارسال خواهد شد و اینگونه حرکات نخ نما شده حکایت همان "ملای نقطه گیر" است!

اگر دنبال بهانه های پوچ و واهی هستید همانجا و در گروه های مجازی بمانید تا نامه ای زده شود . سریعاً عینک های مطاله را بر روی صورت مبارک قرار داده و به دنبال "غلط املایی" نامه هایی باشید که از طرف اداره کل صادر می شود ! ورزشی ها نیز خود می دانند برای رفع هزاران مشکلی که ایجاد کردید ! و البته گسترش ورزش استان و حمایت از ورزشکاران چه کنند اگر چه آنقدر کارنامه ی عملکردی ضعیفی در ورزش بر جای گذاشته اید که با سالها کار و فعالیت شبانه روزی نیز جبران نخواهد شد اما خداوند کمک می کند. روز و روزگارتان خوش

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group