جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

امام‌جمعه دشتستان گفت: انعکاس خدمات دولت باعث امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن مصلح روز سه‌شنبه سوم مرداد در نشست خبری به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بابیان اینکه هفته اول محرم هفته امربه‌معروف و نهی از منکر بوده و با نظارت همگانی محقق خواهد شد اظهار داشت: رسانه بر امور جامعه نظارت می‌کند و با زبان گویا و صادق صحبت می‌کند.
وی انعکاس خدمات دولت در حوزه‌های مختلف را در راستای امیدآفرینی خواستار شد و اضافه کرد: مشکلاتی در جامعه وجود دارد که باهدف اصلاح در جامعه باید منعکس و بیان شوند.

khabar emam jome 1


وی نماز جمعه را مایع عزت شکوه و اقتدار جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: از یک روز قبل برای نماز جمعه آماده‌باشید و وقتی ندای نماز جمعه داده شد باید عجله کنید.
حجت‌الاسلام حسن مصلح نماز جمعه را نهادی کاملاً مردمی در خدمت‌رسانی در کنار مردم توصیف کرد و بیان داشت: امام‌جمعه بر مشکلات مردم اشراف داشته و به‌صورت مداوم در محله‌های کم برخوردار و در بین نیازمندان و روستاهای مناطق محروم حضورداشته و به‌صورت تلفنی در خدمت مردم هستیم.

nashast mosleh

وی دشتستان را در برگزاری نماز جمعه پیشگام عنوان کرد و گفت: درزمینهٔ عفاف و حجاب، سخنرانی و تذکرات در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و در سطح ادارات و مراکز آموزشی در مغازه‌ها انجام‌شده است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group