سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

در همایش «دُرّان دریا» از محمد انصاری به پاس روحیه پهلوانی تقدیر شد.

به گزارش دیارجنوب ، عظیم کریمی دبیر مجمع عالی ورزش کشور، عصر امروز در همایش «دُرّان دریا» در بوشهر اظهار داشت: باشگاه‌داران و ورزشکارانی که علاوه بر مقوله ورزش در فعالیت‌های اجتماعی و خدمت به مردم از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کنند، جامعه هدف در همایش دران دریا بودند؛ در این آئین به پاس زحماتی که این افراد در دوران کرونا، انجام دادند، تقدیر شدند.

وی افزود: مجمع مردمی ورزش به‌عنوان حلقه میانی بین مردم و حاکمیت فعالیت خود را انجام می‌دهد و در تلاشیم تا با همراهی و مساعدت اداره‌ها و بخش خصوصی کارهای ارزشمندی انجام دهیم.

این مقام مسؤول اعلام داشت: ما به دنبال آن هستیم که کمبودها و معضلاتی که به دست مردم حل می‌شود را حل کنیم‌.

perspolis sabegh

وی با اشاره به فعالیت‌های موفق این مجمع، بعد از انقلاب اسلامی در ایران پرداخت و بیان کرد: جهاد سازندگی و نهضت سواد آموزی از جمله اقدام مهمی هستند که در این سال‌ها انجام شده است و ما به دنبال تداوم چنین کارهای ارزشی‌ای هستیم.

کریمی با اشاره با مبارزات ضد استعماری و استبدادی مردم استان بوشهر اضافه داشت: شهید رئیسعلی دلواری و شهید نادر مهدوی، جلوی متجاوزان ایستادند و از سرزمین و ناموس خود دفاع کردند.

دبیر مجمع عالی کشور با اشاره به اجرا شدن کارت سبز در شهر بوشهر برای اولین بار تصریح کرد: با توجه به اینکه قوانین ورزش‌ها بیشتر از غرب ترسیم شده است و فرهنگ غنی ایران اسلامی و فرهنگ پهلوانی در قوانین جهانی دیده نشده است؛ توانستیم شاهد اجرای کارت سبز در همایش «دُرّان دریا» در شهر بوشهر باشیم.

وی ادامه داد: در امور ورزشی، متولی اصلی اداره کل ورزش و جوانان است ولی ما مطمئن بودیم که فضاهایی مغفول مانده است و بر همین اساس با همکاری مردم و دیگر اداره‌ها، این برنامه را در شهر بوشهر اجرا کردیم.

سبحان زنگی مسؤول برگزاری نخستین همایش دران دریا نیز اظهار کرد: در این همایش با حضور محمد انصاری بازیکن ارزشی تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس از مجموعه‌های ورزشی بوشهر تقدیر شد‌.

وی با اشاره به افراد برگزیده این همایش اعلام کرد: منیر راستیان، مهدی بهرام‌پور، کوروش غریبی، قاسم نگار‌باشی، رسول جمالی، طیبه آستانه، عبدالمهدی حقانی‌فرد، مجید فخری‌مقدم، منیره سعیدنیا، جعفر رئیسی و مهران فرامرزی، برگزیدگان این همایش بودند و در بخش ویژه محمد انصاری به پاس روحیه پهلوانی تقدیر شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group