دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری تیم ملی فوتبال ایران با ایجاد یک آکادمی فوتبال اقدامات خود برای توسعه و رشد فوتبال پایه در بوشهر را آغاز کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری تیم ملی فوتبال ایران با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

یاسر جمالی ضمن اشاره به اهمیت استعداد یابی در ورزش گفت: تاریخچه‌ی ورزش ما و سابقه‌ی قهرمانان این دیار ثابت می‌کند استعدادهای ورزشی فراوانی داریم که اگر به موقع شناسایی و هدایت و نگهداشت شوند پشتوانه ارزشمندی برای ورزش استان و کشور خواهند بود.

وی ضمن تشریح نقش کلیدی الگوسازی در تربیت نوجوانان و جوانان کشور طارمی را الگوی ورزشی و اخلاقی شاخصی برای نسل نوجوان کشور خواند.

taremi football bush

جمالی با تشکر از مهدی طارمی برای تأسیس آکادمی فوتبال شهریار بوشهر بیان داشت: امیدواریم با یک همکاری مطلوب و فی‌مابین از این بستر مناسب و فرصت عالی برای رشد و تعالی فوتبال پایه و استعدادیابی بهره ببریم و در زمان بندی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، ثمره‌ی آن را در فوتبال استان و کشور ببینیم.

مهدی طارمی نیز برنامه ریزی علمی ورزشی را برای رشد فوتبال استان ضروری دانست و هدف خود از راه اندازی باشگاه شهریار را کمک به رشد و ارتقای فوتبال پایه بوشهر عنوان کرد.

مهدی طارمی حضور یاسر جمالی را در رأس مجموعه مدیریت ورزش مایه امیدواری برای ساماندهی و بهبود ورزش استان دانست.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group