جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۶۴۸ نفر نیازمندان از پویش «جامه مهربانی» در این استان بهره‌مند شدند.

به گزارش دیارجنوب، مهران خوردبین‌مقدم روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان سه پویش «جامه مهربانی»، «تکمیل و مرمت مسکن محرومان» و «کمک‌های مومنانه» با ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آورده خیرین اجرا شد.
وی از جمع آوری مبلغ ۱۱۷ میلیون تومان به‌صورت نقدی و ۲۴۱ میلیون تومان کمک غیر نقدی در قالب اهدا و تهیه هزار و ۴۷۸ دست البسه و هزار و ۱۷۱ جفت کفش برای اجرای پویش «جامه مهربانی» به همت خادمیاران، یاوران و خیران کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر خبر داد و افزود: مبلغ ۳۳ میلیون تومان نیز کالا از مشهد مقدس خریداری و برای توزیع میان جامعه هدف در اختیار کانون‌های محله‌ای قرار گرفت.

neshast kh razavi 1
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۴۸ نفر نیازمندان از پویش «جامه مهربانی» بهره‌مند شدند، تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده در این پویش طی یک هفته به دست نیازمندان این استان رسید.
به گفته خوردبین‌مقدم، از آنجا که برخی از هموطنان به دلیل مشکلات اقتصادی توان خرید لباس نو برای آغاز سال جدید را ندارند پویش «جامه مهربانی» از طریق هماهنگی شبکه خادمیاران آستان قدس رضوی در کانون‌های استانی و شهرستانی با مشارکت یاوران و خیران برای تامین پوشاک و البسه کودکان خانواده‌های کم برخوردا اجرا شد که اگرچه طرح «جامه مهربانی» آحاد مختلف جامعه را در بر می‌گیرد اما بیشتر متمرکز بر تامین نیاز کودکان در حوزه پوشاک و البسه بوده است.
وی با اشاره به مرمت و بازسازی ۲۰ منزل مسکونی در استان بوشهر عنوان کرد: منازل مرمت شده بیشتر در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و گناوه بوده است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در خصوص فعالیت‌های انجام شده «کمک‌های مومنانه» گفت:در ماه مبارک رمضان چهار هزار و ۶۷۵ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در میان نیازمندان توزیع شد.
خوردبین‌مقدم اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار و ۷۸۵ پرس غذا به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شد. همچنین ۷۰ هزار قرص نان، ۳۰۰ کیلوگرم ماهی، ۳۵۹ کیلوگرم مرغ و ۳۶۰ کیلوگرم گوشت نیز میان نیازمندان استان توزیع شد.
وی با اشاره برگزاری محافل قرآنی در روستاها، بخش‌ها و شهرهای مختلف استان بوشهر تصریح کرد: ۳۷۰ کرسی تلاوت با جمعیت بیش از ۱۰۵۰ نفر در سراسر این استان برگزار شد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به برگزاری ۲۲ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف استان عنوان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۱ نفر طی یک فرآیند با پرداخت ۲۹۹ میلیون تومان به همت خیرین آزاد شدند./ ایسنا

neshast kh razavi 1neshast kh razavi 1neshast kh razavi 8neshast kh razavi 1neshast kh razavi 1neshast kh razavi 8

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group