جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان بوشهر گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ۹ هزار و ۳۹۶ داوطلب بوشهری در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری شرکت می‌کنند.

به گزارش دیارجنوب ، محمود افشاری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون دکتری در این استان صبح روز پنجشنبه با حضور یکهزار و ۸۴۱ نفر در ۲ حوزه بوشهر و برازجان ( دانشگاه آزاد و پیام نور) برگزار می‌شود.

وی افزود: از این شمار هزار و ۵۸۵ نفر در دانشگاه خلیج فارس و ۲۵۶ نفر در دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی برازجان بر سر جلسه آزمون حاضر می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس اضافه کرد: امسال در بوشهر ۹۵۲ مرد و ۶۳۳ داوطلب زن در آزمون دکتری شرکت کرده و آزمون می‌دهند.

افشاری ادامه داد: همچنین عصر روز پنجشنبه و صبح و عصر جمعه آزمون کارشناسی ارشد در این استان با حضور هفت هزار و ۵۵۵ نفر برگزار می‌شود که حوزه امتحانی دانشگاه خلیج فارس پنج هزار و ۴۰ نفر است و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر نیز در برازجان بر سر جلسه آزمون حاضر می‌‍‌شوند.

konkorii

نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد از هشت صبح فردا روی سایت این سازمان قابل دسترسی است، یادآورشد: داوطلبان این ۲ آزمون در بیش از ۲۰۰ رشته گرایش شرکت کرده‌اند.

وی اعلام کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان استان بوشهر از روز چهارشنبه تا جمعه در دانشگاه خلیج فارس فعال است و داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ به بخش معاونت آموزشی این دانشگاه مراجعه کنند.

افشاری تاکید کرد: این آزمون‌ها در نوبت صبح ساعت ۸:۳۰ و در نوبت عصر ۱۵ آغاز می‌شود اما لازم است داوطلبان به ترتیب در ساعت‌های هشت و ۱۵ دقیقه و ۱۴ و ۴۵ دقیقه بر روی صندلی خود در حوزه امتححانی مستقر شده باشند.

نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر یادآورشد: همراه داشتن تلفن همراه و ساعت، دستبند و انگشتر هوشمند حتی در صورت خاموش بودن در جلسه امتحان تخلف است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group