چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

معاون اجرایی رئیس جمهور از تلاش برای تکمیل بزرگراه دالکی - کنار تخته خبر داد و گفت: هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی شهرستان دشتستان اختصاص می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، سید صولت مرتضوی ظهر سه‌شنبه در بازدی از سد دالکی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: سد دالکی به عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی مهم و بزرگ در استان بوشهر و از طرح‌های اولویت‌دار است.
وی اضافه کرد: پیگیری‌های بسیار خوبی به منظور تکمیل این صورت گرفته تا شاهد کنترل سیلاب و تأمین آب شرب و کشاورزی در استان بوشهر باشیم.

sad dalaki
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اختصاص هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی بیان کرد: این اعتبارات محل منابع از تهاتر نفت، ماده ۵۶ و منابع عمومی بودجه تا سال ۱۴۰۳ تخصیص می‌یابد
وی یکی دیگر از پروژه‌های مهم را احداث بزرگراه دالکی - کنار تخته به طول ۱۸ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: این طرح بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است که بوشهر را به مرکز و شمال کشور متصل می‌کند.
مرتضوی با اشاره به نقش مهم این پروژه در کهش میزان ترافیک در استان بوشهر افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح بزرگراه دالکی- کنارتخته اختصاص می‌یابد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group