سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور فارس آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، محمدحسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: ثبت نام مقطع تحصیلی کارشناسی بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی این دانشگاه از امروز چهاردهم مرداد آغاز شد و تا هجدهم مرداد ادامه دارد.
او افزود: داوطلبان متقاضی شرکت در این مقطع تحصیلی می‌توانند با با داشتن مدرک دیپلم ۱۲ ساله پیش دانشگاهی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و از طریق گزینه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی، ثبت نام کنند.

payam noor
صیف ادامه داد: ۲۷ رشته محل جدید به ۱۴ مرکز و واحد با ظرفیت ۳ هزار و ۳۴۰ نفر به ظرفیت‌های قبلی این دانشگاه اضافه شده است که این رشته‌ها در شیراز شامل مددکاری اجتماعی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت کسب و کار‌های کوچک، مدیریت امور گمرکی، هتل‌داری و مدیریت مالی است.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس و دبیر منطقه هفت کشور ادامه داد: ثبت نام در ۴۲ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور استان فارس منحصراً به صورت اینترنتی خواهد بود.
صیف بیان کرد: داوطلبان متقاضی ثبت نام می‌توانند از طریق پورتال دانشگاه به نشانی fars.pnu.ac.ir جزئیات بیشتر ثبت نام را دریافت کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group