جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از دستگیری ضارب کارشناس بهداشت محیط این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ کارآگاه حسین خواجه صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان تنگستان در وضعیت قرمز کرونایی و برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان و باهدف تذکر و اخطار به واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تیمی متشکل از نماینده اتاق اصناف، اداره صمت و شبکه بهداشت شهرستان برای انجام این مأموریت مهم به سطح شهر اهرم اعزام که در حین انجام وظیفه و تذکر به متصدی یک واحد صنفی که به پروتکل بهداشتی توجهی نکرده بود.
وی تصریح کرد: متأسفانه شاگرد محل کسب متخلف پس از مشاجره لفظی با کارشناس بهداشت و مصدوم نمودن وی از ناحیه صورت، از محل حادثه متواری می‌گردد.
خواجه افزود: به محض تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش موضوع، اکیپی از مأمورین کلانتری در محل حاضر، از شاکی و شهود تحقیق و با احراز وقوع جرم، پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضائی در کمترین زمان ممکن، فرد ضارب شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی گردید.

dastgiri
وی بابیان اینکه ً واحد صنفی موصوف نیز تا اطلاع ثانوی پلمپ شد گفت: همه همشهریان عزیز خصوصاً صاحبان اصناف و کسبه در گروه‌های مختلف صنفی شهرستان پروتکل‌های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا را رعایت کنند.
رئیس پلیس شهرستان تنگستان اظهار داشت: فقط با همکاری مردم و هم‌زمان تلاش‌های مسئولان می‌توان با این بیماری منحوس مبارزه نمود و انتظار می‌رود تا زمان اجرای کامل واکسیناسیون عمومی، رعایت تدابیر و پروتکل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا که باعث ارتقا سلامت عمومی است در سطح شهرستان همچون ماه‌های اخیر قرار گیرد.
خواجه افزود: پلیس نیز در این راستا در کنار مردم و سایر دستگاه‌های مسئول به صورت شبانه‌روزی حضورداشته و انجام وظیفه می‌نماید و باکسانی هم که به هر نحو به مأمورین ادارات و ارگان‌های مبارزه کننده با کرونا و مدافعین سلامت، توهین کرده یا در کار آنها خللی وارد نمایند، برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

 خبر مرتبط:

ضرب و شتم کارشناس بهداشت محیط تنگستان توسط مخلان سلامت عمومی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group