پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: کارشناس بهداشت محیط شهرستان تنگستان که در حال بازرسی از یکی از اصناف بود توسط مخلان سلامت عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب، عادل مقدس ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:کارشناس بهداشت محیط شهرستان تنگستان که در حال بازرسی از یکی از اصناف بود توسط مخلان سلامت عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان افزود: برای سلامت مردم پای هرگونه جانفشانی ایستاده‌ایم، چه به ما تهمت ناروا بزنند و تخریبمان کنند و چه مانند امروز بازرسان بهداشت محیط ما را برای برقراری پروتکل‌های بهداشتی مورد ضرب و شتم قرار دهند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تشریح کرد: درحالی‌که شهرستان تنگستان در شرایط قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد، بازرس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان تنگستان در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، که در گشت مشترک با ادارات اصناف و صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گرفت، پس از انجام تذکرات لازم بهداشتی و دعوت به رعایت پروتکل‌ها در جهت کاهش شیوع بیماری، با بی‌مهری یکی از اصناف‌ها روبرو می‌شود و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

zarboshatm
مقدس اظهار داشت: مردم خواسته به حقی از ما دارند و آن این است که با تمام توان در جهت سلامت آنان گام برداریم اما سؤال اینجاست که درحالی‌که بازرسان شبکه بهداشت و درمان امنیت جانی ندارد چگونه می‌توانند با قاطعیت با مخلان سلامت مردم برخورد کنند.
مقام مسؤول بهداشت و درمان در تنگستان تأکید کرد: اتفاق دیروز موجب تکدر خاطر و اندوه پرسنل بهداشتی و درمانی شده که در راه سلامت مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و در حال حاضر این انتظار را از مسؤولین مربوطه دارند تا با شدیدترین برخورد از تلاش همکارانشان که به‌واقع در سخت‌ترین شرایط و به صورت تمام وقت در جهت صیانت از سلامت عمومی جانفشانی می‌کنند دفاع کنند.
مقدس با ذکر این مهم که ما یک سرباز هستیم و یک سرباز تکلیف و وظیفه خود را به خوبی می‌داند افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی از فداکاری برای آنان گامی به عقب بر نخواهیم داشت و این را در عمل به آنان ثابت کرده و خواهیم کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group